Sol och Bad


Nu ska jag äntligen försöka hitta tid en liten stund för att skriva ett inlägg!
Nova har nyss lagt sig, Christian är och fiskar och Charlie har sovit i nästan 4! timmar
men det är inte förens nu jag tog mig tid att sätta mig ner =)

Vi är ute på äventyr nästan hela tiden.
Far direkt på morgonen och kommer inte hem förens middagstid om vi inte har haft med oss
mat och grillat eller något annat mysigt ute!
Man vill ju aldrig gå in när det är detta ljuvliga väder ute! Nu, kl22.00 på kvällen är det
fortfarande 20 grader varmt ute.
Det är tur att vi har det svalt och skönt här hemma i lägenheten iaf.
Annars hade det varit jobbigt för lillemannen!

Imorse vaknade jag och Chris runt halv 9, gick upp och drack kaffe, åt frukost, fixade iordning
det vi skulle ha med oss för dagen och när kl började närma sig 09.20 undrarde vi om våra
barn nånsin hade tänkt vakna idag!
Just då.. som alla andra dagar, hör vi älskade Nova börja sjunga i sömnen! Hon gör det just
innan hon vaknar. Varje dag. Fantastiskt sätt att vakna på, eller hur!?
Charlie vaknade just innan 10, åt och sen satte vi oss i bilen och åkte ut till stugan.
Mormor ville ha bort ett gammalt stjul som har stått längst ner på tomten och nu skulle det rivas!
Med varsin kofot gick Chris och min morbror igång! Och efter lite svett och blod så vips så
låg det på backen =)
Efter det har vi haft en skön dag i värmen och eftersom det inte fanns en sjö eller hav i
närheten drog vi fram badbaljan så att barnen fick ta sig ett dopp. Nova var nöjd.



Charlie har knappt sovit alls under dagen så det kanske inte är så konstigt att han nu
har sovit i 4 timmar! Har nog aldrig hänt, förutom på natten, då sover han mellan 4-5 tim
i sträck för att sedan äta en gång! Det är så skönt och lyxigt att ha det så!
Nu hör jag dock att han börjar knorra inne i sovrummet så jag skyndar mig att lägga upp
några bilder till innan det är försent!


Tutträning!! Inte så populärt, men mamma vägrar ge sig!


Utslagen hjälte efter baljbadet!


Bjuder på Charlies härliga sovställning! =)

Nu är det en HUNGRIG kille som vaknar!
Ska försöka hinna lägga in lite andra bilder som tagits så fort tiden tillåter!
Njut av högsommaren mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0