Sömntuta


Glömde säga det sist..
Igår kväll åt Charlie sista gången kl 21. Han somnade nångång efter 21:30 och
sen vaknade jag kl 04.20!! Då var han hunrig kan jag lova.
Älskade ungen hade sovit i 7 timmar i stäck. Vilken lycka!
Han somnade som vanligt om igen och sov till halv 8.
Vi gick upp en stund, bytte blöja och myste i soffan, sen somnade han om igen
och sov tills klockan var nästan 11.

Charlie har förresten upptäckt en ny sak idag..
Tummen! (f*n också)
Nu lär det väl vara kört med tutte.. Men jag ger inte upp riktigt än!

Nu ska jag ta med mig bebis till affären och handla.
Ska nämligen bara tårta och paj idag för imorgon är det min födelsedag.

(Grattis till Vanessa som fyller 21 idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0