Soliga dagar=Dålig uppdatering


Ja, jag måste skylla min dåliga uppdatering på varmt och soligt väder!
Plus att vi verkligen har haft fullspeckat schema dom sista dagarna vilket jag ska
skriva om så fort jag har tid!
Dop och födelsedagsfest i lördags, 25 grader varmt och bad igår och idag har vi varit
med svärmor till Bäcksjön, grillat, badat, fiskat och bara njutit av ledighet och väder!

Imorgon ska vi ut till stugan och träffa mormor!
Hon kommer att svimma när hon får se Charlie!! Han har verkligen vuxit den senaste
veckan och hon har (konstigt nog) inte träffat oss på länge =)
Ville bara visa ett livstecken.. märker på läsarstatistiken att det droppar av om jag inte
skrivit på några dagar, vilket är förståeligt!

Bjuder på några bilder på mina hjärtan sålänge!


Stolt storasyster!!


Lillhjärtat 27/6-10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0