Regnig lekdag

Regn idag!
Det blir en lekdag inomhus med Axel och Elin!
Dom fick lov att komma hit eftersom moi inte har körtkort och Charlies bilstol är glömd
i våran bil! Men lika bra det, Melvin har feber så vi håller oss borta därifrån så länge.

Som vanligt när Nova och Axel leker så lär det bli soffhäng för oss vuxna hela dagen!
Charlie får hänga med oss, vilket han nog inte har nåt emot!
Soffan verkar vara det enda stället där han kan somna själv..



Imorgon ska det bli strålande sol!
Då måste vi nog hitta på något utanför hemmet.. Annars kommer rastlösheten smygandes
för både mig och Nova tror jag!
På sommaren önskar jag mig verkligen ett körkort. Alternativen på saker att göra blir så
mycket större då!
Men, men.. snart ska vi ta tag i det också!

Ha en bra, men regnig dag!


Kommentarer
Postat av: Jessica 20 & Mamma till Liam

Guud så söt han är Emma :)

Kram

2010-07-01 @ 13:01:00
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0