Charlie fyller 8 veckor!


Nu har 8 veckor rusat förbi!
Älsklingsbebisen börjar bli stor pojke. Tycker vi iaf!
Dagen inledde vi med en tripp till sjukhuset för ett ultraljud på Charlies höft som
dom inte tyckte riktigt hade stabiliserat sig när vi var på en koll när han var 1 vecka.
När jag var 3 månader upptäckte läkarna att mina höfter inte var stabila och jag fick
ligga i en jäkla von Rosen-skena i flera månader!
Detta visar sig vara ärftligt men tack och lov såg att jättebra ut idag för Charlie.


Favoritsysselsättningen!!

Han är så ljuvlig, min älskade son!
Låter oss sova gott om nätterna och är mest glad och nöjd på dagen.
Helst av allt vill han såklart ligga nära, nära när han ska sova på dagarna.. Men bilstolen
har vi märkt funkar lika bra som oss, konstligt nog.

Imorgon åker Nova med sin pappa till farmor och farfars stuga!
Som hon har längtat! Efter både sin pappa och stugan.
Dom ska vara borta i ca en vecka. En vecka med bara ett barn hemma.. kommer nog
att kännas lite tomt.
Men eftersom det är Christians sista semestervecka så hoppas jag att vi kanske kan
hitta på saker som är lite lättare med bara ett barn, vad nu det kan vara..

Nu ska jag göra lite nytta medans pappa är på promenad med Charlie!




Kommentarer
Postat av: Annalena

Mormors älsklingskille!

2010-07-22 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0