Charlie 6 veckor!


Idag är bara jag och Charlie hemma!
Han har sovit så dåligt dom två senaste dagarna. Bara små, korta powernaps under dagen har
gjort att han blivit galet övertrött på kvällen och varit jätteledsen!
Det beror nog mycket på värmen plus att vi knappt har varit hemma på flera dagar pga det
otroligt fina vädert.
Så igår bestämde jag mig för att stanna hemma med honom idag medans storasyster och
pappa Christian åkte iväg till Bäclsjön för bad och fiske imorse.

Vi hade ett Bvc-besök imorse och Charlie väger nu 5100 g och är 56 cm lång!
Han har alltså vuxit 7 cm på 6 veckor!! Helt galet!
Min älskade son har redan hunnit bli 6 veckor gammal!

Vi har ju varit på en massa utflykter den senaste veckan så jag tänkte lägga upp lite bilder
som har tagit under dom här dagarna!


Han är då nästan jämt så här glad, lillemannen =)

Rikigt stora leenden kan han bjuda på!

Nova badar i badtunnan!

Min vackra tjej på Nydala

ÄLSKAR det här kortet, från morfars stuga! 7/7-10

Mamma och Charlie. Matpaus under Dopet!


Jaha.. hinner inte med fler just nu!
Lilleman bestämde sig för att vakna nu!! =)
Jag hoppas att jag hinner med fler inlägg idag, vi får väl se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0