Bloggpremiär!




Nu har jag äntligen tagit tag i bloggandet!


Den stora anledningen till att göra detta är mest för att dokumentera och kunna nå ut till familjen och vänner
om allt som händer i livet som småbarnsförälder.
Man är väl inte alltid så duktig på att ta sig tid att ta bilder och skriva ner allt det roliga (och tråkiga) som händer av bara farten i vardagen.
Så nu drar jag igång och vi får väl se hur flitig jag är!


Den andra anledningen är ju såklart lillebror!

Som jag har längtat efter det här..
Min älskade, älskade dotter ska äntligen få bli storasyster!
Det känns nästan overkligt!
I alla gravidhormoner gör det mig nästan gråtfärdig bara av att tänka på hur lycklig hon är!
(och jag också för den delen!)


Om 13 veckor, eller 98 dagar så beräknas lillebror att göra entré i vårat liv!
Och jag kan lova att han är efterlängtad!


Självklart kommer Kärleken i mtt liv och pappa till Lillebror att dyka upp mellan raderna ibland också!
Han har inget val =)
Efter att det bara varit jag och Nova under hennes första 3 år hittade jag Honom äntligen!
Min älskade C!
Kanske därför det känns overkligt, fantasktiskt att få vänta på den lilla.. tillsammans med den jag älskar!



Älskade N med magen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Måste ju kommentera här också. Ni e så fina =)

2010-02-12 @ 09:38:42
Postat av: Mamma

Vilken fin sida! Vilka sköna tankar! Ser fram emot att få vara med när lillebror kommer. Stolt mormor!

2010-02-17 @ 09:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0