Cravings..

 
När jag var gravid med Nova var mina cravings vääldigt tydliga..
Marängswiss och Tuttifruttigodis!!
Konstigt att jag inte gick upp mer än jag gjorde med tanke på hur jag tryckte i mig nyttigheterna!

Jag och Nova var hemma från dagis igår pga Novas febertopp under natten, men hon mådde hur bra som helst när vi vaknade..?
Under hela dagen satt jag och var så galet sugen på något men kunde inte komma på vad..
På kvällen när N skulle gå och lägga sig kunde jag inte hålla mig längre..
Smög iväg på kiosken, men väl där kunde jag inte välja en sak..

När jag kom ut skrattade jag för mig själv!
I påsen fanns ostkrokar, chocklad, lakris, tuggummi och läsk!
Jag kunde bara inte välja..
C skrattade åt mig när jag visade vad jag kom hem med.. =)
Men OJ va nöjd jag var!


Lillebror verkar må bara bra där inne!
Men han verkar inte inse att det inte finns lika mycket plats där inne längre...
Ibland får han in riktigt hårda sparkar el slag.. helst mot mina stackars revben också!

Imorgon är det Bm-besök!
Tycker det är lika kul varje gång!
Nova ska följa med och lyssna på hjärtslagen.. och C såklart!

Hon är så glad, min stora tjej! Hennes ögon verkligen lyser varje gång lillebror sparkar mot hennes hand!
Hon kommer att bli världens bästa storasyster..



Nova sjunger vaggvisor för Lillebror!




**Älskar min familj så otroligt**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0