Det händer grejer!

Jag trodde tidigare under kvällen att febern hade lagt sig för Nova.
Redan efter kl 15 så verkade hon mycket piggare!
Efter att ha legat helt deckat i sin säng hela dagen ville hon nu umgås med lillebror
och spela dator.. såklart.
Jag bjöd hit mormor och moster på middag och sen lekte/underhöll vi Charlie och Nova
var med hela tiden. Mormor åkte hem runt 19-tiden och då la Nova sig i soffan.
2 minuter var hon helt knäckt igen.
Tog feber och nu låg den på 39 grader igen! Fattar ingenting.
Hoppas lillvännen mår bättre imorgon iaf.

Ikväll satte mormor Charlie på en filt på golvet med Nova bakom och han satt upp alldeles
själv, jättelänge!
Jag blev helt paff! Har inte haft en tanke på att låta honom sitta själv.. men oj vad förvånad
man kan bli!



Charlie 6/12-10




Älskade, älskade barn!


Jag gissar på en halvjobbigt natt.. Ett barn med feber och det andra har varit
grinig hela dagen idag = Tand eller en ny "fas"?
Måste iaf lägga mig nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0