Vad gör man inte?!


Ni kan aldrig gissa vart jag sitter och bloggar just nu..

TOALETTGOLVET!

Idag har Charlie haft en jobbig dag. Han har sovit 3x30 minuters powernaps
och det räcker inte alls för honom.
Det enda stället som duger just idag är i mitt knä.. för ni tror väl inte att golvet
eller babysittern duger för honom?! Nej, nej, han är ju stooor kille nu som ska
sitta upp för att kunna se allt runt omkring!
Det ställe förutom mitt knä som verkar funka just nu är skötbordet.
Där ligger han och kastar med armar och ben som en galning och provar alla
nya ljud han bara kan komma på, hur nöjd som helst!

Och jag orkar inte ha honom i knät mer så nu får han ligga där, och jag sitter
bredvid på toagolvet som en idiot och roar mig själv!
Och ja, pappa C skulle såklart kunna ta honom också men han är inte hemma
just nu och då gör man det bästa av situationen! =)

Jag har jättemånga nya, fina bilder som jag har tänkt lägga ut hela dagen men
med en bebis på ena armen får jag gott vänta tills Charlie sussar för natten!

Vad gör man inte för sina barn!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0