Snorbebis


Japp. Jag är officiellt världens sämsta på att blogga!
Jag blir så arg på mig själv!

Nova har varit hos sin pappa i huvudstaden sen i fredags.
Premiärflygturen hade gått jättebra (hon flög inte själv)
Hon ringde i söndags och berättade att hon hade varit på Gröna Lund, Gamla stan och
på SLOTTEN! Ganska nöjd var hon kan jag lova!
Imorgon kommer hon hem. Skönt, för nu längtar jag efter henne.

Charlie drog på sig sin första dunderförkyldning förra veckan!
Stackars hjärtat har varit jättesnorig och grinig, men nu är han snart sitt glada Jag igen!
På fredag ska vi till Bvc för att väga, mäta och ta den första sprutan! Eller sprutorna!
Nu för tiden sätter dom en i varje ben. Usch.
jag önskar att pappa Christian kunde följa med men han måste ju jobba.
Jag får ta mig igenom det iaf. Tycker synd om lilla Charlie redan.
Han har blivit bättre på att sova på dagarna nu sedan förkyldningen.
Väldigt skönt är det. Både för honom och mig skulle jag tro.



Igår var jag på Barnens hus för att köpa en ny tutte.
Jag har fortfarande inte gett upp att han ska ta den men det ser mörkt ut..
6 olika märken har jag provat men ingen har funkar bra hittills.
Jag vet inte riktigt hur länge man ska vara tjurig heller?
Jag har kanske fått en bebis som inte gillar det helt enkelt? SUCK.

Nu sak jag börja rensa byrån i hallen. Har ett nytt projekt på G!



Kommentarer
Postat av: carina

Jag var i väg med min lillprins förra veckan och han fick dom sprutorna.. Gjorde såå ont i mig när han fick dom. Han blev lite ledsen, fast senare blev han väldigt ledsen och bara skrek.. Fick sätta honom i bilstolen och åka runt.. Då somnade han, fick även feber på kvällen. Blev bättre efter en alvedon.. Tyckte så synd om honom att jag grät . Får hoppas att det går bra med din lilla kille!

2010-08-24 @ 19:56:35
URL: http://misssericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0