Välkommen till vardagen


Nu är vi tillbaka in i vardagen!
Christian hade sin första arbetsdag idag så jag och barnen var hemma själva.
Gick alldeles utmärkt men lite saknade jag mannen i huset.
Nova var galet rastlös efter en dryg vecka utan sina vänner, men efter att
ha ringt runt till dom flesta utan att hitta någon som skulle vara hemma under dagen
så fick mamma och lillebror duga.
Vi gick på promenader, lekte en stund vid hennes blivande skola och tittade på film.
Lyckan var gjord senare på eftermiddagen när äntligen en kompis ringde och bjöd in
på lekdejt! Hon blev bjuden på middag där så vi vuxna passade på att slöglo på film.

Nu sover båda barnen och snart ska C hämta mor min på busstationen och då ska jag
passa på att sätta igång den senaste Sex and the city-filmen, som jag (fy skam)
inte har hunnit med att se än! Jag längtar!

Charlie suger fortfarande på tummen så fort han hittar sin hand, tyvärr!
En kompis var väldigt snabbt med att ge mig rådet att sätta på honom vantar
men det känns alldeles för elakt!


Charlie slappar på soffan (på pappas jobb)


Måste bjuda (igen) på Världens vackraste barn! =)


Nu är lägenheten tom så nu är det Movietime!


Kommentarer
Postat av: sandra

Åh vilken fin bild på vackerbarnen..

2010-08-04 @ 16:36:28
URL: http://livetmedsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0