27 Augusti


För precis 3 månader sen låg jag på förlossningen i dom värsta smärtor ni
nånsin kan tänka er. (ni som fött barn vet vad jag pratar om)
En timme senare fick jag/vi äntligen träffa det gossebarn vi såå länge hade
väntat på!
Han var såklart helt underbar och jag älskar honom mer för varje dag som går!

Men Charlie har inte fått fira sin 3-månadersdag på det bästa sätt..
Idag kl 9:00 var vi på Bvc-besök och han skulle få sina första vaccinationssprutor!
Stackars älskade bebis! Han skrek som en stucken gris och har varit jätteledsen
hela dagen idag.
Nova har varit världens bästa storasyster och försökt roa Charlie så gott hon bara
kunnat, men det är inte mycket som har varit bra för lilleman.

Han hade vuxit fint iaf.
Nu är han 62 cm lång och 6995 g tung!
Vår härliga bvc-sköterska öste beröm över Nova också. Hon tycker att hon verkar
vara en välmående, lycklig "liten" dam som kan prata för sig! Vilken hon är också =)

Det blir en tidigt kväll.. man vet aldrig hur natten bli för Charlie..







Älskade, älskade ungar!
Ni är det finaste

Kommentarer
Postat av: Sandra Lannér

Så fina de är!!

2010-08-30 @ 15:06:39
URL: http://livetmedsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0