V 37!


Du är på dag 253 av 280. (90,4%).

Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 0 fulla dagar (v36+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 19 maj 2010
Du har 27 dagar kvar till beräknad förlossning!!



Jag vet att jag tjatar om hur mycket jag längtar!
Men alla ni som läser, som har eller är gravida vet precis vad jag menar.
Längtan går inte ens att beskriva..
Jag följer några gravidbloggar och där är det några som äntligen har fått träffa deras små klimpar!
Det gör ju såklart att jag längtar ännu mer efter vår lilla skrutt!
Att få hålla honom i mina armar och äntligen få se vad det är för en liten människa vi har skapat!

Jag ber till alla gudar at jag ska slippa gå över tiden!!
Känns som om det är alldeles för många som gör det just nu..

Håll era tummar för mig! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0