V. 36!


Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 0 fulla dagar (v35+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 19 maj 2010
Du har 34 dagar kvar till beräknad förlossning

 

Åh, det närmar sig med stormsteg nu! Tack gud för det säger jag bara!
Jag börjar bli less nu, att kunna andas normalt finns inte just nu och jag ska inte ens börja
prata om min rygg. Det enda sättet för mig att inte ha ont är att vara uppe och gå el stå!
Jag har aldrig förstått mina kompisar som har tyckt att det varit så jobbigt att vara gravid?!
Jag som tyckte det var så mysigt med Nova!!
Men oj, nu vet jag vad dom pratat om..
Jag vill ha Lillebror här nu! Jag vill njuta av våren med honom hos oss! Snart!

Jag vet att jag gnäller men jag får faktiskt göra det nu!
Nu är det tungt..

Idag fyller förresten älskade Christian år! 28!
Han är inte så förtjust i sin födelsedag så något kalas blir det inte.
Lite grillning mm blir bra =)
Grattis babe!!




Kommentarer
Postat av: carina

Hejsan. Såg att du ska ha bebis den 19 Maj. Jag har BF 10 Maj.

Tycker att dagarna går extremt sakta nu för jag längtar sååå efter bebis!

Ha det bra! :)

2010-04-15 @ 16:36:22
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Jessica 20 & Gravid

Hej hittade deig va Denize blogg.. Och såg att du idag gick in i vecka 36.. JAG MED!! Är beräknad den 20 maj :)

Häftigt!! Hur mår du?

Kram

2010-04-15 @ 18:18:12
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

fin mage! :) Den här tänker jag börja följa! Hoppas det är bara bra med er!

2010-04-18 @ 01:03:13
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0