Overkligt!


5 veckor, 40 dagar kvar!
Jag längtar så ofantligt mycket just nu. Det går inte att beskriva!
Samtidigt har jag svårt att greppa att jag ska få bli mamma, igen..
Man har haft så många månader på sig att vänja sig vid att vara gravid och att det ligger en liten
Bebis i magen. Nu börjar det slå mig att han verkligen kommer snart, det man har gått och väntat
på så länge är bara runt hörnet.




Lillebror gör snart entré och jag ska få dela det med min familj!
Min älskade C, jag ska få vara med om det med honom!
Jag har fått vara med om detta mirakel en gång tidigare! men själv..
Jag har upplevt all den otroliga lycka en liten bebis ger, men då hade jag inte någon vid min sida
varje dag att dela det med. Någon som blir lika lycklig som jag varje dag det händer något nytt.
Bara dom tankarna gör det som väntar ännu mer spännande!
Den dagen jag kommer hem från BB har jag tänkt på så många ggr.
Vilken skillnad det kommer att vara..
Lillebror kommer att få komma hem till sin familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0