Strike!!


Dålig uppdatering igår..
Jag hann aldrig sätta mig ner och skriva nåt.

Men det blev iaf bowling och jag och Christian höll nästan på att få spö av Nova!
Jäklar vad duktig hon är! Riktigt imponerad blev jag!
Det gick bara bra för mig med min tjocka mage att spela första serien men efter halva andra blev
det lite för mycket. Sammandragningar och yrsel.. Nova fick iaf ta över efter mig och fick i
TVÅ strike i rad! Duktig tjej =)



Efter spelandet åkte vi till Tord och hans familj och blev bjuden på fika. Alltid lika trevligt att ses!
Det blev en sen och mycket god middag.. (såklart, älskling vid spisen)
Lite fredagsmys och slapp i soffan.

Idag är vi bjuden på årets första grillning/fest hos Bäckströms och Nova ska få sova hos morfar.
Alldeles för länge sen..
Det ska bli kul att få komma ut och träffa lite folk! Även fast jag lär vara den enda nyktra =)

Får se om en till uppdatering hinns med, annars återkommer jag imorgon!

*46 dagar kvar*



Kommentarer
Postat av: Elin

Heja Nova!! Hon är ju så duktig på allt så du är väl inte så förvånad =). Hoppas ni får en trevlig kväll.

2010-04-03 @ 14:21:43
Postat av: Emma

Elin: Haha ja hon är duktig men ibland överraskar hon! Kloten måste ju ändå vara sjukt tunga för dom små armarna =)

2010-04-03 @ 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0