Sista barnfria helgen?


Jag vet, jag är dålig på att blogga under helgen..
Känns som om vi knappt har varit hemma nåt.
Nova har sin pappahelg och en sak slog mig i fredags när vi hade lämnat henne och sagt hejdå..
Det här kan mycket väl vara den sista barnfria helgen på MYCKET länge för oss!
Overkligt att tänka på!
Så vi har tagit tillvara på den och njutit av att bara vara, inte ha tider att passa och bara
få rå om varandra!
En skön helg har det varit och avslutas med en fantastiskt fin vårdag.

Vi ligger fortfarande i sängen och slappar!
Jag vilar magen med alla sammandragningar.. blev inte så mycket vila under gårdagen!
Men jag som inte är världens bästa på att bara ligga i sängen en hel dag börjar bli lite rastlös
och funderar på att gå ut och njuta lite av solen snart!
Hoppas på att få upp sjusovaren som ligger bredvid mig!

Undrar om det kanske är dags att fundera på vad man ska ha med sig i BB-väskan?
Jag kommer inte ens ihåg att jag hade en sån med mig när Nova kom till världen..
Vad ska man packa med sig eg.?
Jag vill ha alltid klart så att man inte behöver panikpacka när det väl är dags!
Måste fundera..
Kom gärna med råd och idéer!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0