Påsk och Pizza!


Vecka 34


Du är i vecka 34.
Du har gått 33 fulla veckor och 0 fulla dagar (v33+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 19 maj 2010
Du har 48 dagar kvar till beräknad förlossning.

Jag satt imorse och tittade i ett forum på en stor familjesajt där det var tjejer som skrev
om sina gravidmagar och hur mycket bebisarna rörde på sig där inne i vecka 34-35..
Där satt jag och var avundsjuk..
-Åh, va skönt för dom att inte ha så många veckor kvar innan dom får träffa deras små mirakel..
Så kom jag på mig själv! Jag sitter ju här och har precis lika långt kvar som alla dessa tjejer!! =)
Även fast jag gjort detta en gång förut så är det svårt att förstå!

Har haft en jättemysig dag idag!
E och henne son har varit här och hon hjälper mig med att få någon ordning på bloggen.
Gud så svårt det är! Koder hit och mallar dit.. Det är som kinesiska för mig!
Nu har vi iaf kommit en bit på vägen och nästa steg blir att få till alla fina bilder jag vill ha.
Vi gjorde hemmagjord pizza när Nova och Christian kom hem och nu blir det bad för N och sen en lugn kväll i soffan för oss stora!

*Glad påsk*


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för en trevlig dag. Vi får fixa bilder och sånt när datorn med programmen kommer hem igen =)

2010-04-01 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0