Obeskrivlig trötthet idag


Inatt var en konstig natt!
Nova vaknade och kom upp till oss runt 01-tiden.. hon hade drömt något och tyckte det var för
mörkt på hennes rum. Jag gick tillbaka med henne till sängen och somnade sen om ganska snabbt.
10 min senare kom hon in igen pga drömmar, tillbaka till sängen igen och jag gick och la mig.
Men då var det kört! Jag kunde bara inte somna om! Tankar om lillebror bara snurrade,
hur livet kommer förändras snart, vad älskade bebis ska få heta, mm..
Sen drog sammandragningarna igång! Det var nästan så att jag började fundera om han hade
bestämt sig för att komma ut!
Jag tittade på klockan sista gången runt 04,30! Då hade det äntligen lugnat ner sig i magen.
Och idag är Nova hemma från dagis, hon har så ont i armen efter sprutan, stackarn!
Men vi passar på att åka och hälsa på mormor och Christian på jobbet eftersom dom är på nästan samma ställe!
C har ju äntligen fått ett nytt jobb! =)

Så trött, så trött!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gratta C!

Visst är det "underbart" med förvärkar? :P

2010-04-21 @ 20:30:02
URL: http://rosendagg.wordpress.com
Postat av: Emma

Det ska jag göra!

Nja, det vill jag väl inte påstå men nu väntar jag ju bara på att dom ska börja göra ONT!!

Är less och vill mysa med bebis nu!

2010-04-21 @ 20:47:41
URL: http://mamaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0