Ny bil?


Jag och min kära har suttit nu i flera månader med för och nackdelar med att köpa en ny bil.
Eftersom jag inte kommer att ha så hög föräldrapenning har det mest suttit i pengar.
Självklart skulle det har varit praktiskt med en tex kombi men eftersom jag var ensamstående med
Nova i 3 år så vet jag också att det fungerar alldeles utmärkt utan bil!
Nu har vi ändå en bil som vi alla får plats i när Bebis kommer, bara barnvagnen som inte ryms..
Igår bestämde vi iaf oss för att försöka hitta en lite billigare, större bil som funkar bra.. för att sen
om nåt/några år kunna köpa en dyrare bil som vi kan ha en längre tid!

Christian har haft en kompis här idag som är duktig på bilar, dom hittade en som C gillar och nu
sitter jag här hemma i väntan på ett besked om vi har blivit volvoägare =)
Dom åkte nyss iväg för att ev. köpa en! Spännande!

Annars har den här påskhelgen varit väldigt skön!
Lagomt mycket aktiviteter och gårdagen bjöd på underbart vårväder!
Och som lovat fick Nova Äntligen ta fram sin cykel!



Såklart vårens lyckligaste dag! =)





Kommentarer
Postat av: Camilla

Blev det ngn ny bil?? Kram C

2010-04-05 @ 20:21:01
URL: http://rosendagg.wordpress.com
Postat av: Emma

Jag vet inte än! =)

Blev inte volvon iaf men nu är han och tittar på en annan så vi får se!

2010-04-05 @ 21:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0