Modeller!


Idag ska vi leka Modeller för en dag i fam. Boström/Johansson!
Min kompis pappa och hans fru är otroligt duktiga fotografer och redigerare och vi har
turen att få åka till dom och ta superfina foton på familjen och magen!
Jag har sett deras foton av gravida kvinnor och tycker dom är så otroligt vackra.
Gravida kvinnor är ju bland det vackraste som finns..
Nu ska jag få föreviga min tjocka mage också =) så tråkigt att jag inte gjorde det med Nova bara!

Tittade föresten på kort sen graviditeten med Nova och jag har nog inte så liten mage..
eller iaf inte för att vara jag. Såg nästan ut som om jag var mindre när jag väntade henne!
Jag är nog en av alla tjejer som inte blir så väldigt stor som gravid..
Men eftersom tankarna fortf finns där så ska jag ta upp det med bm på måndag iaf!

Har glömt att skriva att nu har älsklingen till slut hittat en bil =)
Det blev en Toyota, mycket skön att åka i måste jag säga!
Jag tror att C är nöjd! Huvudsaken det!

Nu fotografering, Sen fredagsmys!



Kommentarer
Postat av: Karin

Det blir säkert jättefina bilder! Hoppas att man får titta på dem senare. Kram på er från moster Karin

2010-04-09 @ 16:47:26
Postat av: Emma

Nu är vi nyss hemkomna och det gick jättebra!

Självklart kommer ni att få se dom! =)

Kram moster!

2010-04-09 @ 18:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0