Min fixare!


Jag har min alldeles egna fixare här hemma!
När det är något som ska sättas upp, lagas eller bara fixas med är min älskade sambo
alltid där och löser det! Vare sig han eg. kan det eller inte.. men han fixar det tillslut =)
Novas nattlampa, ni vet en sån från IKEA som man trycker igång, har fått vara med i lite
för många lekar på slutet att den till slut gav upp!
Och när man ändå har nästan 30 mil till närmaste IKEA-affär är det inte "bara att åka"
och köpa en ny..
Men Christian gick och hämtade den för en stund sen, plockade isär, lödde och poff..
nu funkar den igen! =) Duktiga älskling!

Annars lunkar dagarna på som vanligt.
Sammandragningarna kommer med jämna mellanrum men dom gör fortf inte ont!
Det har börjat hugga till i ljumskarna nu. Det känner jag igen från när jag väntade Nova.
Ibland när jag går, gör det så ont att jag inte kan ta ett steg till!
Jag vill att det ska börja göra ont på riktigt nu. Även fast det faktiskt är 22 dagar kvar går
jag och hoppas på att det snart ska sätta igång!
Är less på magen, det onda som inte ger mig bebis, väntan.. ja denna väntan kan ju göra
vilken människa som helst galen.
Fast han kan faktiskt få tjocka på sig tills efter den 8:e Maj, för då gifter sig min pappa och det
vill jag ju såklart vara med om!
Nova ska ju vara brudtärna =) Tänk, hon är 5 år och redan fått äran att vara tärna på 2 bröllop!

Näe, nu ska jag göra C sällskap med lite kvällsfika!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0