Långfredag!


Soooovmorgon fick jag idag! =)
Eller.. jag vaknade vid 07 av att Nova kommer in och kryper ner mellan oss för att se på Bolibompa.
Jag låg halvvaken och pratade med henne en stund.
C gick upp och gjorde frukost till dom två och då började min mage kurra så mycket att det inte
gick att somna om, så jag gick upp och åt lite.
När jag sen hade lyxen att gå och lägga mig igen, lyckades jag faktiskt somna om! (ovanligt)
Visst vaknade jag till lite nu och då av att Nova kom in och ville ha mammas uppmärksamhet..
men nu känner jag mig faktiskt ordentligt utvilad!!

Idag blir det en lugn dag..
Vi har lite svårt att komma på något att göra när alla nära och kära är bortresta eller upptagna.
Men en tripp till Bowlingcentrum och kanske ett kaffebesök hos familjen Bäckström känns
som en lagom aktiv och trevlig dag!

Återkommer!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0