Härliga helg!


Dåligt bloggande ihelgen..
Det gick iaf otroligt bra i fotostudion i fredags! Nova modellade som aldrig förr!
Hon gjorde allt hon blev tillsagd till och tyckte nog att det var roligare än hon trodde =)
Gick bra med oss vuxna också.. C kände sig kanske inte så bekväm framför kameran
men det kommer att bli så bra!
Jag kände mig för övrigt som en stor val när jag satt på golvet och posade, inte lätt att
hitta sköna sittställningar på ett hårt golv när man har en stor mage att hålla upp!
Men jag tror ändå alla bilder kommer att bli jättebra..
Ska bli så spännande att få se alla och välja ut vilka vi vill behålla!

Annan har helgen rullat på skönt.. En stadstur med mormor igår och sen en skön hemmakväll
med familjen!
Idag njuter vi ute på gården i det fina vädret! Nova har redan hunnit med en vurpa och gjort
illa sig i handen! Men det är sånt man får leva med på våren innan allt grus är bortsopat.
Hon är bjuden på Hejdå-kalas hos en dagiskompis som ska flytta i eftermiddag så då ska jag
passa på att lapa sol medans C och hans kompis ska hålla på med lacken på nya bilen.. karlgöra =)

Ha en fantastisk dag i solen så återkommer jag!
För övrigt 38 beräknade dagar tills vi får snusa på vår efterlängtade Bebis!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0