Dag 237 av 280!


Stackars älsklingen!
Han kom inte hem förens 01:00 inatt.. dom hade kört i snöstorm ända till Kramfors för att
titta på ännu en bil. Det blev ingen volvo. Det blev inte ny bil alls!
Tyckte synd om grabbarna som hade åkt så långt och sen åka hem igen tomhänta..
Men, men, så är det när man chansar.
Jag tyckte att jag var en utmärkt kartläsare hemma från soffan iaf! =)

Idag ska äntligen Nova få gå tillbaka till dagis och sina kompisar efter påskledigheten.
Hon älskar verkligen att vara på dagis, så jag tackar gud att hon kommer att få fortsätta
gå 15 h/vecka när lillebror kommer! Åh, va hon skulle tycka det var tråkigt annars.

Jag tycker fortf att min mage är så liten men nästa vecka ska jag äntligen till bm, hon kanske
kan lugna ner mina nerver lite..
Men Bebis verkar då må gott där inne! Även fast han växer på sig hela tiden verkar han inte tycka
att det är dags att lugna ner sina gympapass han har =)
Nu är det snart bara 5 veckor kvar! Jag blir helt snurrig av att tänka på det =)

*Ha en bra dag!*


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kommer du inte ihåg min minimage? Med tanke på hur Lillebror rör sig, är det säkert ingen fara. Din mage är superfin!!

2010-04-08 @ 08:17:21
URL: http://www.rosendagg.wordpress.com
Postat av: Emma

Åh, jo jag vet ju att du hade en pluttmage!

Tack =)

Men det är som att verkligen satt sig fast i huvudet på mig!

När jag försöker känna på magen hur han ligger känns det bara som om han är så liten! Får prata med bm på måndag när vi ska dit!

2010-04-08 @ 11:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0